Shitësi dhe Blerësi i mjetit duhet të ndjekin këto hapa:
1. Shitësi dhe Blerësi paraqiten pranë Drejtorisë Rajonale ku ka vendbanimin njëra nga palët me këto dokumente me vete:
- Dokument identifikimi.
*Nëse është subjekti fizik ose juridik nevojitet ekstrakti i QKB-së. Personi që kryen veprimet duhet të jëtë i pajisur me autorizim dhe me dokumentin e identifikimit.
- Leja e qarkullimit;
- Certifikatë Pronësie e mjetit (nëse nuk është pajisur me lejen e re të qarkullimit);
- Certifikata e Kontrollit Teknik, e vlefshme (Nëse nuk është e vlefshme duhet të bëjë identifikimin e treguesve teknik të mjetit duke u pajisur me certifikatën përkatëse).
1. Dokument identifikimi.
*Nëse është subjekti fizik ose juridik nevojitet ekstrakti i QKB-së. Personi që kryen veprimet duhet të jëtë i pajisur me autorizim dhe me mjetin e identifikimit.
Shënim*:
Të gjithë dokumentet në gjuhën angleze dhe dokumentet teknike nga prodhuesi apo të fitimit të pronësisë nga vendet e BE ose me kodet e Direktivave KE nuk kanë nevojë për përkthim dhe noterizim.
Përkthimi e noterizimi do të kërkohet vetëm për dokumentat në gjuhën kineze, arabe, koreane, etj.
Nevojitet prokurë e posaçme/autorizim për kryerjen e veprimeve në emër të shitësit/blerësit të mjetit në mungesë fizike të tyre.
Shënim**:
Nuk ka nevojë të jenë të përkthyera dhe noterizuara:
- Dokument identifikimi;
*Nëse është subjekti fizik ose juridik nevojitet ekstrakti i QKB-së. Personi që kryen veprimet duhet të jëtë i pajisur me autorizim dhe me mjetin e identifikimit.
- Leja e qarkullimit;
- Certifikatë Pronësie e mjetit (nëse nuk është pajisur me lejen e re të qarkullimit);
- Certifikata e Kontrollit Teknik, e vlefshme.
- Dokument identifikimi.
*Nëse është subjekti fizik ose juridik nevojitet ekstrakti i QKB-së. Personi që kryen veprimet duhet të jëtë i pajisur me autorizim dhe me mjetin e identifikimit.
- Certifikatat e konformitetit dhe dokumentet teknik të mjetit, të lëshuar nga prodhuesi dhe që janë homologe me ato të BE;
- Certifikatat e regjistrimit të plotësuara me kodet e harmonizuara të BE, si dhe certifikatat e regjistrimit të leshuara nga vendet e BE;
- Certifikatat e regjistrimit të lëshuara nga SHBA, Kanada dhe shtete të tjera, të plotësuara në anglisht.
2. Kontrata e shitblerjes.
*Vini re! Mjeti duhet të jetë aktiv në sistem për kryerjen e procedurës dhe i lirë nga detyrimet në DPSHTRR (taksat, kamatvonesat), INTERPOL dhe RBS.
Nëse kontrata e shitblerjes është hartuar pranë një zyre noteriale, mund të vijoni me ndryshimin e pronësisë në sportel, ku do të pajiseni me leje të re qarkullimi. Në rast të kundërt, kontrata e shitblerjes hartohet pranë sporteleve të DRSHTRR.
3. Ndryshimi i pronësisë. Pasi hartohet kontrata e shitblerjes në sportelin e juristit të DRSHTRR-së, një kopje e saj i dorëzohet punonjësit me detyrë specialist regjistrimi/identifikimi, i cili, pasi kryen veprimet lidhur me përfundimin e procedurave të regjistrimit të ndryshimit të pronësisë së mjetit, lëshon lejen e re të qarkullimit për blerësin.
Nëse personi që paraqitet në sportel nuk është pronar i mjetit, veç dokumenteve të mësipërme duhet të ketë me vete:
- Prokurën e posaçme/autorizimin për kryerjen e veprimeve në emër të pronarit të mjetit;
- Dokument identifikimi;
- Lejen e Qarkullimit dhe Certifikatën e Pronësisë (nëse nuk ka lejen e re të qarkullimit).
Blerësi duhet të bëjë ndryshimin e pronësisë (përditësimin e të dhënave të reja në sistem) brenda 30 ditëve në sportelet e DRSHTRR-së.
Mosparaqitja brenda afateve ligjore për këtë ndryshim, referuar nenit 93, të Kodit Rrugor, për automjete, motomjete dhe rimorkio, ju ngarkon me gjobë. Gjoba do të jetë:
- Për shkelje të afatit mbi 30 ditë deri në 90 ditë kalendarike - 10,000 lekë;
- Për shkelje të afatit mbi 90 ditë kalendarike deri në 1 vit - 20,000 lekë;
- Për shkelje të afatit me më shumë se 1 vit - 40,000 lekë.